ElDavido

#walkingacrossamerica #5100km #eldavido #amerikankeresztül

Hogyan jutott az eszembe, hogy belevágjak egy ilyen túrába?

Nos, hol is kezdjem?

Kezdhetném a story-t kiskoromtól is de annak nem lenne értelme. 

Így 2016-tól azaz 2 évvel ezelőttről kezdem.  

Ez az egész túra akkor fogalmazódott meg bennem, Kanadában voltam és elhatároztam, hogy valami új és egészen nagy dologba vágom a fejszém.

Gyalog Amerikában? Te Dávid? A sarki boltig is busszal mész…

Nem az erősségem a futás, de az nem is gyaloglás. Igazából, rengeteget gyalogol az ember. A parkban sétálgat vagy a munkahelyén, a haverokkal focizik vagy csak egy átmulatott éjszaka után nincs mivel haza mennie, sétál… Észre sem veszi az ember és már is ripsz ropsz napi 10 km-t le is gyalogolt, bármiféle nehézség nélkül. Ügye, hogy nem is olyan nagy szám az a napi 30 km? Csak a háromszorosát kell megtennem azt amit egy átlag ember megtesz naponta. És mi a helyzet a vendéglátósokkal? Igen, ők letaposnak, vagy állnak annyit mint én itt Amerikában.

Kanada (2016)

Kanadában volt lehetőségem sokat túrázni,és élni ott egy évet. Belekóstolni a túrázás világába. Láttam néhány posztot, hogy keresztülsétáltak már többen is Amerikán. Hivatalos statisztikák szerint eddig 39-en teljesítették ez a távot és sokuk adományokat is gyűjtött, csak úgy mint én is teszem a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítvány számára. 

Amikor ezt láttam, hogy 39 ember teljesítette, akkor elgondolkodtam, hogy miért is csak ilyen kevesen teljesítették, de az igazi kérdés, mennyien kezdték el? Mai napig is rengetegen vágnak neki, több százan évente. Valószínű azóta már nőt a célba érők száma és amire én is célba érek 1-el megint csak nőni fog.

Majd egyszer csak jött egy sugallat, Dávid te leszel a következő, és az első Magyar aki végig sétál ezen a kontinensen. Így jobban utánajártam a dolgoknak és elhatároztam, neki vágok!  

Oké Dávid, kigondoltad és most hogyan tovább? Nincs pénzed, tudod mennyibe kerül 6 hónapig Amerikában gyalogolnod? Nem is vagy, fitt….

Ezek a gondolatok ott voltak a fejemben. Mondtam, rendben össze rakom a pénzt, hogy hogyan azt még én sem tudtam, de éreztem meglesz. Készítettem egy tervezetet, hogy mik kellenek az útra, egy hozzávetőleges útvonalat. Majd lépésről lépésre végig mentem a pontokon és megvalósítottam azt amit elterveztem, nagyjából 1 év alatt. Tervezéstől a kivitelezésig.

Ha eléggé hiszel magadban akkor mindenre képes vagy! 

„A világ túl nagy ahhoz, hogy te kicsit merj álmodni!”

Dávid Nagy 

 

13923610_1771650429741714_641940359653707236_o.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://eldavido.blog.hu/api/trackback/id/tr7214061085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Támogatás/Donate :)

Kövess a Facebookon

Kövess az Instagrammon: @davenagy93

süti beállítások módosítása